Isnin, 23 Mac 2009

Pertama kali jari ku menekannya...

Pertama kali jari aku menekan butang camera kawan abg aku tu,aku bagai dirasuk sesuatu.
Aku dapat rasa bagaikan semangat didalam gambar tersebut telah menusuk kedalam tulang rusuk ku..
aku sangat teruja dengan kehebatan camera tersebut..xsilap aku dia guna camera jenis canon kot.
tah la..aku pn da lupa.. forget it!dah2.. jangan nak wat cerita hantu lak kan.. minat aku tentang photography ni sangat mendalam.. dulunya aku hanya tengok BIG BOSS jea guna kan..tp time tu guna filem lg.. zaman semakin maju so lahir lah DIGITAL SLR ni..minat aku dengan photography ni sejak zaman aku skolah menengah lagi.. time tu nak "sambar" camera pn xde duit kan... so aku lupa kan saja hajat aku tu.. habis SPM,aku berjaya menyambung kan pengajian aku kat sebuah intitut pengajian di pulau mutiara.. so dari situ aku telah kenal sorang mamat tempat aku study ni..dia ade minat same macam aku iaitu photographer.. kami merancang nak sambar DSLR model nikon. so dari situ kitorang mula kumpul duit skit2,lame2 jadi bukit..dah jadi bukit tuh,tanpa segan silu kitorang pn pi la "sambar" sorang satu. Time dapat tu memang xrety dok diam.. belek sane belek sini.. biase la hajat sejak dari dulu lagi dah tercapai kan..so disini saya dan rakan2 ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada apek tokey kedai camera,motosikal ku yang banyak berjasa dengan aku dan rakan2 ku,laptop ku dan selipar jepun asli ku yg selalu ku pakai semasa pergi ke toilet..cess!xde kene mengene pn ucapan aku ni kan?
saje merepek.. haha.. thx again.. ;)

2 ulasan:

  1. haishh! cakap nak mbek gamba sy.
    bila larh nak tcapai. haha!

    BalasPadam
  2. lu pahal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam