Selasa, 24 Mac 2009

Gigs ANDAMEDIA@Weld Quey.

Gigs ni merupakan gigs yang pertama aku kat penang utk tahun ni.. actually aku xlayan sgt gigs2 INDIE..susah sikit kapala aku ni nak masok music2 genre ni coz aku ni dari dulu agi layan genre metal,hardcore dan sewaktu dengan nya.. tp disebabkan aku kebosanan di tahap mamalia bertelor,dan awek aku pn sibok dok ajak aku pi tengok BUNKFACE dia tuh..nak xnak kene pergi jugak la untuk enjoy2 sambil menjalankan hobi aku sebagai photographer.ermm.. mase kat dalam tu aku ley tinggal awek aku kat belakang sorang2..sian dia.. sorry mama..hehe.. dengan muka xmalu,selamba badak aku je pi dok depan2 stage. buat2 macam bapak aku organizer.psstt..jangan marah incik mohamad yea..? kat dalam tu crowd punya la sesak.. crew2,crowd2,band2 sume mandi peloh.. aku pn xpnah pergi gigs yang sepanas tuh.. (maybe kedai loteri bawah tu yang buat panas kot) .. banyak sangat dosa korang ni.. erk?baik sangat ke aku nih?shut up!.. dari awal gigs smpai la kemuncak aku dok ja depan stage amik gambar awek2.. bukan dok amik gambar band tengah perform,tp gambar awek yang aku focus kan.. mintak2 awek aku xbace.. hehe. dush! sampai jea BUNKFACE perform,aku da xtahan.bukan xtahan pasai tengok muka SAM,xhensem mane pn si SAM tuh..hehe..aku xtahan pasai crowd2 mula da dirasuk hantu BUNKFACE..sampai aku xley nak bernafas..dan2 plak time depa main battery aku kinGkoNg plak!adesh!potong btoi..aku tros keluar.. xtahan panas dgn crowd lagi.. untung aku xpengsan kat situ..kalu x,aiza la kene buat CPR kat aku..haha.. dah2,smpai sini je kot.. usha2 la pict yang x seberapa ni yea..












































1 ulasan: