Selasa, 24 Mac 2009

Progaram 'stunters' sukan bermotor peringkat wilayah persekutuan kuala lumpur di bukit jalil.

Acara ni berlangsung pada 14 dan 15 march bertempat di dataran remaja bukit jalil...
mat2 rempit yang xpegi memang rugi wa ckp lu.. memang gerek habis la dorang ni wat aksi2.. aku gi sini pun disebabkan member aku masuk acara whilie RXZ..
so,aku dpt jemputan media dari organizer kan.. terpaksalah membatalkan hajat nak gi kenduri2 kawen pada hari itu.. berbaloi jugak aku gi event ni..
teringat zaman2 aku merempit dulu.. skang da insaf da.. hehe.. so kepada mat2 rempit di luar sana,ape tunggu lagi?jangan lepas kan peluang2 seperti ini..
join je kalu korang ANAK JANTAN!daripada dok merempit kat luar tu xtentu pasal baik korang join benda2 ni.. untung2 ada bakat dapat la korang jd STUNTER
untuk filem KL menjerit 5 atau REMPIT 7.. erk?
























Tiada ulasan:

Catat Ulasan